بررسی ظرفیت های تعاونی چایکاران شمال کشور

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های تولیدکشاورزی چایکاران غنچه های طلائی شمال کشور در گفتگو با شبکه ایران ظرفیت‌های تعاونی چایکاران را مورد بررسی قرار داد.

جعفری، مدیرعامل  اتحادیه تعاونی‌های تولیدکشاورزی چایکاران غنچه های طلائی شمال کشور در گفتگو با شبکه ایران کالا گفت: اتحادیه چایکاران غنچه های طلایی شمال کشور 42 شرکت زیرمجموعه در استان های گیلان و مازندران دارد. 90 درصد چایکاران شمال کشور در استان گیلان  و 10 درصد چایکاران در استان مازندران هستند. اتحادیه در واقع به عنوان یک بازوی حمایتی از 255 هزار خانوار بهره بردار کشاورز و چایکار این دو استان است.

وی افزود: اصلی ترین محوریت هایی که ما در قالب حمایت های چایکاران انجام میدهیم بحث صدور دفترچه های چایکاران، نهاده های کشاوررزی، آموزش و ترویج جدید ترین یافته های علمی برای کشاورزان چایکار، تعیین نرخ خرید تضمینی و بیمه باغات چای است.

جعفری گفت: بیش از یک دهه است که اتحادیه چایکاران شکل گرفته است و از لحاظ اقتصادی ارزش مالی بیش از 50 میلیارد ریالی در سال دارد و میتواند نگاه ما در اتحادیه به چایکاری، نگاه محوریت توسعه و ایجاد انگیزه برای چایکاران بشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *